تکنیک محرمانه‌ی برجای‌مانده‌ی کونگ‌فو در یکی از روستاهای دورافتاده‌ی چین

ازآنجا که این تکنیک می‌‌‌‌‌‌‏توانست باعث صدمات جدی شود، استاد شیه آن را روی انسان اجرا نکرد بلکه  برای این کار از یک پرنده استفاده نمود.

روزنامه عصر فوژوا، پس از شنیدن مطالبی در مورد یک تکنیک‌‌‌‌‌‌‏ محرمانه طب سوزنی، که  ۲۰۰ سال قدمت داشته و به طور کاملا مخفیانه و دهان به دهان نقل می‌شده است، با استاد شیه مصاحبه‌‌‌‌‌‌‏ای انجام داد. این مصاحبه در منزل استاد در مناطق کوهستانی، نزدیک شهر فوژوا در ایالت فوجیان انجام شد.

بر اساس اظهارات استاد شیه، این تکنیک محرمانه نبایستی به افرادی تندخو، شاگردان مونث و شاگردانی خارج از روستا آموزش داده شود.

استاد شیه می‌گوید: “این مهارت را پدرم به من آموخت. امروز اولین باری است که این تکنیک‌‌‌‌‌‌‏ها را در معرض عموم به نمایش می‌‌‌‌‌‌‏گذارم. اگر چه طب سوزنی در آن نقطه را رها کردم با این وجود پرنده لاغر و لاغرتر خواهد شد. اگر فشار بیشتری وارد می‌کردم، بلافاصله می‌مرد.”

تقریباً همه در دهکده یان لینگ، بخش یانگ‌‌‌‌‌‌‏تای  نزدیک فوژوا، مهارت‌‌‌‌‌‌‏های ویژه‌‌‌‌‌‌‏ای دارند و همه آنها کونگ‌‌‌‌‌‌‏فوی چینی را تمرین می‌‌‌‌‌‌‏کنند. روزنامه عصر فوژوا در گزارش اخیر خود اعلام کرد که به این دهکده لقب  ” سرزمین ببرهای کمین‌کرده و اژدهای پنهان ” داده‌‌‌‌‌‌‏اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کونگ فو ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:پرنده,کونگ فو,استاد شیه, | 10:4 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.